GENERATION FORWARD

T-Mobile is met “Live Forward” begonnen met een digitale revolutie. Met het beste netwerk van Nederland willen we pioniers zijn op het gebied van digital mobile lifestyle en mensen laten zien wat de toekomst gaat brengen. Om dit mogelijk te maken hebben we de meest gepassioneerde, nieuwsgierige en creatieve mensen nodig. Jij brengt de drive en de ambitie – wij zorgen voor de tools en ondersteuning die je nodig hebt.

T-Mobile investeert graag in jou! Inzetten op onze talenten om zo interne doorgroei te stimuleren, dit onderscheid ons in de markt. Binnen T-Mobile Retail ontwikkel je kennis en vaardigheden ten behoeve van je professionele én persoonlijke ontwikkeling, op basis van je ambities, talenten en interesse. Je geeft zelf vorm en richting aan je eigen ontwikkeling.

Best place to perform and grow: empower employees

Je leert slim: digitaal waar mogelijk, face-to-face waar nodig. Ook leer je door te doen, word je geïnspireerd door collega’s en werk je in een stimulerende omgeving. Met behulp van je eigen input, on-the-job coaching en coachingsgesprekken stippel je samen met je manager je ontwikkelpad uit. Je ontwikkelt jezelf niet alleen ten behoeve van de weg omhoog, maar ook ten behoeve van verbreding.

Retail Campus

De Retail Campus is het centrum van leren en ontwikkeling binnen Retail. Het platform is een combinatie van zowel online leermogelijkheden als face-to-face trainingen waar je je voor aan kunt melden.

Performance management

Om persoonlijke prestaties en ontwikkeling te bevorderen gebruiken we een performance management benadering genaamd “Sturen”. Binnen deze benadering komen targets, persoonlijke ontwikkeling en algemeen functioneren samen in één proces. Hierdoor heb je altijd inzicht in je eigen functioneren en kun je op een eenvoudige manier je ontwikkeling monitoren.

Patrick Norder

Regio Manager Regio 9

T-Mobile is een jong en dynamisch bedrijf dat in beweging blijft en constant op zoek is naar nieuwe kansen in de markt. Dit ligt direct in lijn met hoe het bedrijf haar medewerkers ontwikkelt.

Het is een organisatie waar een goede sfeer hangt, waar zowel de klanten als de medewerkers in het middelpunt staan en waar gewoon hele leuke mensen werken. Er heerst een jonge, resultaat gedreven en vooral ondernemende cultuur. Het merk staat sterk in de markt en met het magenta bloed dat alle medewerkers met zich meedragen is iedereen dan ook super trots om voor dit bedrijf te mogen werken.

Roos Marie Pot

Assistent Shop Manager

Het mooiste binnen T-Mobile vind ik de kansen die je krijgt om jezelf te ontwikkelen. Ik ben net doorgegroeid als Assistent Manager, een leuke functie die mij meer mogelijkheden biedt. T-Mobile is een plek waar je veel leert en hoe beter je het doet hoe meer mogelijkheden er zijn. Het is iedere dag weer een uitdaging om samen met het team een mooie dag ervan te maken. Ik leid het team samen met mijn Shop Manager naar de top.

Als ik naar de toekomst kijk zie ik een mooie carrière binnen T-Mobile voor mij in het vooruitzicht. Nu ben ik Assistent Manager in Capelle aan den IJssel, wie weet wat mijn volgende stap zal zijn.. Op het moment richt ik mij op mijn huidige functie; ik wil de winkel waarin ik werkzaam ben laten groeien naar de top. The sky is the limit!

Dennis de Vassij

City Manager

Iedere dag vol passie werken aan de ultieme klantbeleving, dat is binnen alle lagen van de organisatie het einddoel. Het mooiste is dat er binnen T-Mobile voor iedereen alle ruimte is om hierover mee te denken. Niet alleen de klant plukt hier de vruchten van, maar dit zorgt ook voor ontwikkeling van medewerkers. Interne doorgroei wordt dan ook sterk gestimuleerd binnen T-Mobile.

In een korte tijd heb ik de ontwikkeling mogen maken van Shop Advisor naar City Manager. De handvatten zijn er, het is aan jou om ze te grijpen.

Rutger Horsten

Shop Advisor

Werken als Shop Advisor is ideale bijbaan om jezelf te ontwikkelen op sociaal en commercieel gebied. Op sociaal gebied word je vanaf dag één uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen. In de winkel heb ik geleerd hoe ik mensen goed kan adviseren, maar tegelijkertijd resultaatgericht blijf werken. Het ‘levelen’ met klanten heeft mij geleerd mensen te begrijpen. Dat heeft zoveel leuke gesprekken opgeleverd met mensen die totaal anders zijn dan ik. Juist dat maakt het zo leuk!

Door met targets te werken word je continue getriggerd om jezelf op commercieel vlak te verbeteren. Werken in de shop is voor mij de mogelijkheid geweest om mezelf naast mijn opleiding te onderscheiden van de ‘massa’. Je leert om te gaan met verantwoordelijkheden en wordt uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. Het is dus niet zomaar een bijbaantje!

Marc Heijnen

Online Shop Manager

November 2010: op weg naar mijn eerste dag in de T-Mobile Shop. Het voelt als de dag van gisteren, maar er is veel gebeurd in de tussentijd. Het begon met een maand interne opleiding. Daarna begon “het echte werk”; ik mocht als Shop Manager beginnen in Roermond.

Toen kwam de overstap naar het hoofdkantoor. Begonnen als Category Manager voor Retail, waar ik me bezig hield met de commerciële kant van de winkels. Welke promoties en toestellen hebben we nodig? Hoe gaan de verkopen? Hoe kunnen we waar nodig meer waarde genereren? De overstap vanuit de winkel viel me heel erg mee. Het afgelopen half jaar heb ik gewerkt voor Deutsche Telekom (de internationale organisatie) om te helpen met Omnichannel in onder andere Duitsland, Hongarije en Tsjechië.

Weer helemaal terug in Nederland heb ik na 5,5 jaar Retail verlaten om me volledig te gaan focussen op de webshop als Online Shop Manager. Het voelt gek om Retail te verlaten, maar ik ben enorm blij met deze nieuwe uitdaging.