GENERATION FORWARD

In een markt die continu in beweging is, kunnen we niet stilstaan! Daarom investeren wij ook continu in onze medewerkers. Inzetten op onze talenten om zo interne doorgroei te stimuleren, dit onderscheidt ons in de markt. Binnen T-Mobile Retail ontwikkel je kennis en vaardigheden ten behoeve van je professionele én persoonlijke ontwikkeling, op basis van je ambities, talenten en interesses. Je geeft zelf vorm en richting aan je eigen ontwikkeling.

Trainen voor succes

Zodra je bij T-Mobile gaat werken neem je deel aan een trainingsprogramma, met hands-on trainingen en on-the-job coaching. Dit zodat je zo snel mogelijk zelfstandig aan de slag kunt en onze klanten de beste service kunt verlenen.

Na de eerste fase houdt je ontwikkeling uiteraard niet op: T-Mobile biedt de perfecte omgeving om jou te helpen succesvol te zijn in elke fase van je carrière. Niet alleen ontwikkel je competenties die bruikbaar zijn binnen je werkzaamheden in de shop, maar juist ook daarbuiten in je verdere loopbaan. Of dit nu binnen T-Mobile is, of bij een andere werkgever: wij vinden het belangrijk om te investeren in jou!

Doorgroeien binnen de shop

Drive. Ambitie. Leiderschap. Daar draait het om in de management track. Wanneer je ambitie hebt om binnen T-Mobile door te groeien in een managementpositie óf gedreven bent managementvaardigheden te ontwikkelen, kun je jezelf aanmelden voor de management track.

Binnen dit programma ontwikkel je de belangrijkste vaardigheden en competenties die nodig zijn om door te groeien in je functie, maar welke ook bruikbaar zijn in je verdere carrière. Tijdens het traject word je niet alleen begeleid in je taakgerichte ontwikkeling, maar zal met name ook persoonlijke ontwikkeling centraal staan.

Talentprogramma: Magenta Belt

Veel medewerkers hebben naast hun werk in de shop ook nog andere competenties en vaardigheden die niet direct op de vloer tot uiting komen. Hier hebben we een apart talentprogramma voor: Magenta Belt. Wanneer je ambitie hebt om je ontwikkeling naar een nóg hoger niveau te tillen, kun je jezelf aanmelden voor dit programma. Na een selectieprocedure mag een kleine groep talenten in samenwerking met het hoofdkantoor laten zien wat ze nog meer in hun mars hebben.

Je krijgt een 360-graden kijkje in de keuken van het hele bedrijf, terwijl je je netwerk uitbreid, werkend in een inspirerende omgeving. Het programma biedt een mooi podium en is een springplank voor de toekomst. Daarnaast biedt het programma tools om jezelf te ontwikkelen in andere vaardigheden die je gehele carrière van pas zullen komen.

Development en fun: Young T-Mobile, incentives en teamuitjes

Naast de officiële programma’s voor jouw ontwikkeling, kan je ook deelnemen aan de events van Young T-Mobile. Dit wordt geleid door een groep enthousiaste, gedreven collega’s van verschillende afdelingen die door middel van het organiseren van evenementen en bijeenkomsten helpen het T-Mobile DNA te verspreiden. Deze evenementen, clinics en bijeenkomsten dragen bij aan de ontwikkeling van kennis, sportiviteit en entertainment!

Ook kan je met je team gave incentives winnen: racen, rib boat varen, parachutespringen, er is al van alles een keer voorbij gekomen. En natuurlijk is er een budget voor je eigen shop en regioteam om gewoon leuke dingen met elkaar te doen.

Patrick Norder

Regio Manager Regio 9

T-Mobile is een jong en dynamisch bedrijf dat in beweging blijft en constant op zoek is naar nieuwe kansen in de markt. Dit ligt direct in lijn met hoe het bedrijf haar medewerkers ontwikkelt.

Het is een organisatie waar een goede sfeer hangt, waar zowel de klanten als de medewerkers in het middelpunt staan en waar gewoon hele leuke mensen werken. Er heerst een jonge, resultaat gedreven en vooral ondernemende cultuur. Het merk staat sterk in de markt en met het magenta bloed dat alle medewerkers met zich meedragen is iedereen dan ook super trots om voor dit bedrijf te mogen werken.

Roos Marie Pot

Assistent Shop Manager

Het mooiste binnen T-Mobile vind ik de kansen die je krijgt om jezelf te ontwikkelen. Ik ben net doorgegroeid als Assistent Manager, een leuke functie die mij meer mogelijkheden biedt. T-Mobile is een plek waar je veel leert en hoe beter je het doet hoe meer mogelijkheden er zijn. Het is iedere dag weer een uitdaging om samen met het team een mooie dag ervan te maken. Ik leid het team samen met mijn Shop Manager naar de top.

Als ik naar de toekomst kijk zie ik een mooie carrière binnen T-Mobile voor mij in het vooruitzicht. Nu ben ik Assistent Manager in Capelle aan den IJssel, wie weet wat mijn volgende stap zal zijn.. Op het moment richt ik mij op mijn huidige functie; ik wil de winkel waarin ik werkzaam ben laten groeien naar de top. The sky is the limit!

Dennis de Vassij

City Manager

Iedere dag vol passie werken aan de ultieme klantbeleving, dat is binnen alle lagen van de organisatie het einddoel. Het mooiste is dat er binnen T-Mobile voor iedereen alle ruimte is om hierover mee te denken. Niet alleen de klant plukt hier de vruchten van, maar dit zorgt ook voor ontwikkeling van medewerkers. Interne doorgroei wordt dan ook sterk gestimuleerd binnen T-Mobile.

In een korte tijd heb ik de ontwikkeling mogen maken van Shop Advisor naar City Manager. De handvatten zijn er, het is aan jou om ze te grijpen.

Rutger Horsten

Shop Advisor

Werken als Shop Advisor is ideale bijbaan om jezelf te ontwikkelen op sociaal en commercieel gebied. Op sociaal gebied word je vanaf dag één uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen. In de winkel heb ik geleerd hoe ik mensen goed kan adviseren, maar tegelijkertijd resultaatgericht blijf werken. Het ‘levelen’ met klanten heeft mij geleerd mensen te begrijpen. Dat heeft zoveel leuke gesprekken opgeleverd met mensen die totaal anders zijn dan ik. Juist dat maakt het zo leuk!

Door met targets te werken word je continue getriggerd om jezelf op commercieel vlak te verbeteren. Werken in de shop is voor mij de mogelijkheid geweest om mezelf naast mijn opleiding te onderscheiden van de ‘massa’. Je leert om te gaan met verantwoordelijkheden en wordt uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. Het is dus niet zomaar een bijbaantje!

Marc Heijnen

Online Shop Manager

November 2010: op weg naar mijn eerste dag in de T-Mobile Shop. Het voelt als de dag van gisteren, maar er is veel gebeurd in de tussentijd. Het begon met een maand interne opleiding. Daarna begon “het echte werk”; ik mocht als Shop Manager beginnen in Roermond.

Toen kwam de overstap naar het hoofdkantoor. Begonnen als Category Manager voor Retail, waar ik me bezig hield met de commerciële kant van de winkels. Welke promoties en toestellen hebben we nodig? Hoe gaan de verkopen? Hoe kunnen we waar nodig meer waarde genereren? De overstap vanuit de winkel viel me heel erg mee. Het afgelopen half jaar heb ik gewerkt voor Deutsche Telekom (de internationale organisatie) om te helpen met Omnichannel in onder andere Duitsland, Hongarije en Tsjechië.

Weer helemaal terug in Nederland heb ik na 5,5 jaar Retail verlaten om me volledig te gaan focussen op de webshop als Online Shop Manager. Het voelt gek om Retail te verlaten, maar ik ben enorm blij met deze nieuwe uitdaging.